Torsdag

Har varit två ganska intensiva dagar nu. Tisdagen bestod av skola, symaskinsutbildning, några ärenden på stan, hem två timmar som bestod av läsning av kursplaner och matlagningen sen iväg på tw-möte hela kvällen.
Igår var det dags för skolan igen på förmiddagen, sen hem och plocka i ordningen alla tw saker och när José kom hem från jobbet åkte vi iväg till Vrigstad för att lämna tw-saker. Var nog sista gången på ett bra ett bra tag jag var där ute. Har inget mer planerat där ute. Jag tycker vägen dit ut är rätt seg särskilt när det är skumt, så jag blir väl inte jätte ledsen om jag inte får nåt mer där ute.

Idag är jag bara hemma. Ska läsa till salstentan vi har om två veckor tänkte jag. Motivationen är inte så hög plus att jag vaknade med lätt huvudvärk. Har inte gått över än. Inte blev det bättre av att vakna och se att det snöar och det gör det fortfarande =(





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0