Sommarjobb

Sedan några dagar är det klart med sommarjobbet. Känns så skönt att ha det spikat. Så blir fyra veckors ledigt efter skolan, jobba fem veckor och sedan blir det 3-4 veckors semester med José. Känns som en helt okej sommar. Skulle visst få lite nya arbetsuppgifter också, känns spännande. Man behöver lite utmaningar hela tiden, det blir mycket roligare då. Kan ju hoppas att det blir sista sommaren med sommarjobb, fast det är klart sommaren efter jag tar examen kan det ju bli också. Det är ju faktiskt inte så mycket skolverksamhet under sommaren och jag lär ju knappast hunnit arbeta ihop någon semester. Jaja det löser sig då.

Dagen idag har gått åt till att läsa om utomhusdidaktik och ska nog försöka hinna räkna lite matte också. Låg med huvudvärk igår eftermiddag så missade lite pluggtid. Försöka ta igen det.

Fick meddelande om salstentan vi gjorde förra fredagen. Läraren hade skickat ut sent i onsdagskväll att tentorna var rättade (snacka om snabbt jobbat). Vi skulle hämta dem under torsdag eftermiddag eller på måndag förmiddag. Självklart såg jag inte meddelandet förrän sent igår kväll =( läraren skrev dock att resultatet lagts in i ladok (där alla kursers betyg samlas) var inne på nätet och tittade även om läraren skrev att resultatet nog inte kommer in förrän i början på nästa vecka. Där stod i alla fall att jag hade G i den kursen, men datumet som stod vad fredagens datum (alltså dagen vi skrev tentan). Datumet som står har jag alltid trott är det datum som betyget läggs in och då kan det ju inte stämma. Jag får inte riktigt ihop det här. Men där står ju att jag är godkänd men som sagt vågar inte hoppas för mycket eftersom datumet verkar skumt. Har inte heller fått in betyget på grammatiktexten som jag fick svar på i början av veckan. Funderade först på om de lagt in betyget på fel namn. Äh jag vet inte. Men det verkar ju lite lovande när det står G där i alla fall. Jag får väl se på måndag när jag ska till skolan.

Nu får det bli lite disk och sedan se om jag hinner räkna lite matte innan mannen kommer hem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0