Presenttips tack!

Sitter här och skriver det sista på instuderingsfrågorna till salstentan. Kanske blir jag klar innan mannen kommer hem. Då flyttar jag nog ut på balkongen och sitter och pluggar. Bara för att jag skrev det så gick solen i moln =( jaja blir nog minst en timme till här framför datorn.

Sitter här och inser att José snart fyller år. Har ingen idé om vad jag ska köpa till honom. Inte har han vett att önska sig nåt heller. karlar är svåra att köpa till, tycker jag i alla fall. Jag tar gärna emot tips på vad jag kan ge (dock kommer jag inte godkänna de kommentarerna ifall José går in här och kikar). Jag har verkligen ingen idé alls. Så snälla ge mig lite tips!

Igår påbörjade jag sista pärlplattan till tavlan. Har kanske gjort en tredjedel. Igår hade José en STOR kartongbit med sig hem från jobbet. Jag måste ju ha nåt att klistra upp tavlan på. Tavlan i sig kommer bli ca 60*45cm. Det är väl inget vanligt mått när det gäller ramar? Det kostar väl ganska mycket att specialbeställa en ram? Annars får jag ta närmsta storlek. Jag får se hur jag gör och vad det kostar. Får blir helgens projekt att ta reda på lite.

Nä dags att återgå till svenska som andraspråk och alla tusentals begrepp jag ska kunna till fredag. Sen ska jag kunna förklara massa annat också. Vet inte vad jag ska börja plugga men satsar på saker som tagits upp under föreläsningen, kolla över kursplanen och direktiven kring modersmålsundervisning och hoppas på det bästa. Håll tummarna för mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0