Onsdag

Fick lite rätta svar på vart vi varit. Mormor gissade rätt på vart vi ätit och Annie på vart färden sedan fortsatte. De olika ställerna ligger ju ganska nära varandra =)

Igår lunchade jag på universitetet med S. Blev sallad =) Ibland befinner man sig på rätt ställe vid rätt tidpunkt. Precis när vi ätit färdigt. Hade köpt sallad och satt sen korrridoren eller vad man ska säga och då kom de och bjöd på såna här. Helt gratis. Inte tackar man nej till det =)

Igår fick jag också besked på min utredande text i grammatik som jag lämnade in förra veckan. Fick godkänt =) Dock fanns det en del kommentarer om mitt språk, hade visst använt ordet olika ganska mycket, använt ordet så på ett onödigt sätt och sen fick jag lite kommentarer på där jag kunde använt ett annat ord allstå synonymer. Men sak samma jag är godkänd. Nu är det bara till att hoppas på ett lika positivt resultat på salstentan, men det resultatet dröjer nog. De har ju trots allt 15 arbetsdagar på sig och det har bara gått 3 =(

Nä nu vet jag inte vad jag mer ska berätta. Ska ställa mig och diska lite och sen är det handling och en sväng ut till Hovmantorp som gäller.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0