One piece?

Jag har sedan en tid varit sugen på att skaffa en så kallad one piece, men antingen är de riktigt dyra (är inte sugen på en äkta som kostar alldeles för mycket så kan tänka mig en fejk). Eftersom jag bara tänkte gå hemma med den som myskläder vill jag inte lägga en förmögenhet.

Eftersom pärltavlan blev helt klar idag så vill jag nu tag i ett nytt pysselprojekt och tanken är att jag ska experimentera lite med symaskinen vill göra nåt som jag verkligen tror att jag har användning av. Har nu ägnat en bra stund åt att försöka hitta lite mönster på nätet  och hittar då mönster på one piece. Men tror det är lite väl stort projekt för mig som fullständig nybörjare, eller vad tror ni?  men det har varit häftigt =)


Kommentarer
Maja

one pieces är verkligen jättesnygga

2012-04-01 @ 19:16:38
URL: http://www.sparkdrakt.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0