Klippning

Just nu är det massa bök i trappuppgången, våra nya grannar mittemot håller på att flytta in. Undrar vilka det är? Några roliga typer?

Idag var jag iväg till frissan. En ny frissa för min del. Klippte bara topparna, har varit så besviken ett par gånger när jag klippt etapper och sånt för ska man göra en frisyr sen så ser det helt galet ut. Jag gillar mitt långa hår så blev bara 5cm kortare, fick i alla fall bort allt det risiga som varit ut vid topparna, så skönt. Trevlig var frisören också. Jag tror helt klart att jag kommer gå dit igen, var så nära och bra också. De ligger vid nästa rondell ifrån oss om man kör mot samarkand så tog kanske 5 min att gå dit.

Jag tror min kära mamma också blivit påverkad av prinsessan Estelles födelse. Igår fick jag på wordfeud ett meddelande med fina tjejnamn som hon tycker skulle passa på vår ev framtida dotter, bara helt spontant liksom. Undrar om hon vill ha något sagt med detta????


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0