Helg

Känns rätt härligt för denna helgen kan jag verkligen ta helg. Hade salstenta idag, hur den egentligen gick vet jag inte, det får jag veta om ca tre veckor. Men nu finns det inget jag kan göra åt den så det är bara att lägga åt sidan och ta ev problem när de kommer.

Eftersom nya kursen börjar på måndag och jag inte fått några direktiv på saker vi ska göra tills dess så blir det helg med stort H nu. Nästa gång jag kan släppa allt på samma sätt är i juni när terminen tar slut. Sen är det bara en termin kvar. Kan inte riktigt fatta att man snart är i mål.

Helgen vet jag inte riktigt vad den ska bestå av förutom att jag ska försöka införskaffa en ram till min pärltavla som äntligen är klar. Nu åker pärlorna undan ett tag för nu ska symaskinen fram lite mer. Har några byxor som ska läggas upp sen tänkte jag testa lite lappteknik.

Jag ska försöka lägga upp en bild på tavlan när den är helt klar. Har inte klistrat upp den på kartong än eftersom jag inte vet om kartongen som José hade med sig hem från jobbet blir för tjock när man ska få in den i en ram sen. Jag återkommer med bildbevis. Har lagt upp en förkik på facebook, men har inte mobben här nu så ni får gå in och kika in där om ni är intresserade.

Trevlig fredag på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0