Blå herrgård

Har nu äntligen skickat iväg ett mail till företaget som gör min servis. Fick ju en del pengar vid min födelsedag som ska gå till servisen. Men var ju rätt sur eftersom det blev mycket problem vid förra leveransen men det har jag kommit över nu och har därför mailat företaget om att någon ska ringa upp mig. Jag är intresserad av att köpa lite uppläggningsfat och lite sånt. Blev erbjuden nåt typ av paket med uppläggningsfat, formar och sånt när jag beställde alla tallrikarna, men just då var det ju inte aktuellt. Jag vet dock inte helt vad jag vill ha, så vill höra om de fortfarande har nåt sånt typ av paket och vad det innehåller och sen ta och fundera om jag vill ha allt detta. Känner lite att jag gärna passar på att köpa sånt jag aldrig skulle unna mig i servisen om jag var tvungen att köpa det själv. Det är väl sånt födelsedagspengar handlar om?

Tittade lite till nu i broschyren. Asså jag vet inte riktigt vad jag vill ha. Känner mycket att jag vill ta ställning efter att jag hört deras erbjudande.

På tal om födelsedagspengar så har jag ju syrrans pengar för att gå på make-up-rådgivning också. Men vill liksom inte göra det och vara supersnygg och sen bara åka hem och titta på tv. Vore kul att göra det när man har nåt planerat efteråt så någon mer än José ser hur snygg jag är. Eller förhoppningsvis blir kanske man ska säga =)


Kommentarer
Inka

Hoppas du får tag på det du vill ha, när du vet vad du vill ha :-) Det är roligt att samla till något sådant och sen kunna duka upp med det vid särskilda tillfällen.



Förresten gjorde jag en sådan där smink-rådgivningsgrej en gång. Direkt efteråt åkte jag på spa-behandling och var tvungen att tvätta bort alltihop. Dålig tajming av mig! :-)



Trevlig helg på er iaf! Kram från oss.

2012-03-09 @ 09:56:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0