Vitrinskåp

Vi är numera ägare av ett vitrinskåp =)

I onsdags var vi och lämnade in lite grejer till Erikshjälpen och bestämde oss för att titta in i butiken när vi ändå var där. Då hittade vi ett vitrinskåp i furu. Det är visserligen begagnat och visst på vissa ställen syns det kanske mer, men vi fick det för ett bra pris. I torsdags var vi sedan och hämtade det, vi behövde ju ha hjälp av någon med dragkrok. Så nu har vi flyttat in i det också.  Eftersom det är sådana där glasluckor så står delar av Ostindia där så jag kan se den varje dag. LYCKA!

Jag lägger upp en bild senare. Just nu står den gamla skänken kvar, kanske blir av med den på söndag eller åker den ut på blocket. Därför vill jag inte ta en bild nu eftersom det ser rätt stökigt och trångt ut med både ett vitrinskåp och en skänk och sen plus matsalsbordet. 

Idag var det så dags för salstentan. Jag skrev nåt på de flesta frågorna i alla fall. Var bara en fråga jag jag lämnade helt blank. Jag förstod inte alls vad de ville ha fram för någon information. Så nu är det bara till att hålla tummarna. Har lite kvar att fixa med projektarbetet också  sen blir det sommarlov på senast söndag kväll=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0