Söndag

Idag är tanken att jag ska hinna med en hel del. Projektarbetet ska skrivas färdigt och förhoppningsvis skickas in. Läraren sa att det inte gjorde nåt om det blev någon dag sent eftersom hon ändå inte hinner läsa alla på samma dag så att säga. Men jag skulle tycka det vore skönt att det inskickat.

Vi ska dra ut till Moheda och antikloppisen där. Hittade ju massa porslin ur ostindia där förra veckan. Eftersom det bara var kaffeservisen så tänker jag att de kanske också ha matservisen men inte fick plats med allt på en gång. Hoppas kan man ju i alla fall. Så håll tummarna.

I eftermiddag kommer mamma, pappa och yngsta syrran. De ska stanna till på lite fika innan de drar vidare hem mot ostkusten.



Kommentarer
Yngsta syrran

Jag tänker inte åka tillbaka till ostkusten än iallfall.

2012-06-03 @ 10:35:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0