Ostindia

Jag satt nyss och sökte på min servis ostindia, egentligen i hopp om att få information vad som funnits i servisen så jag kan leta efter dessa delar. Jag hittade då information om det nya i Ostindia som kommer i höst. Ska visst komma delar med ett nytt mönster och delar med det gamla mönstret. Det nya mönstret gillade jag inte alls. Jag tycker att de har förstört det fina mönstret i ostindia. Tur att det finns många delar med det gamla mönstret. De nya delarna vet jag inte heller om jag var imponerad av.

Vad tycker ni?


http://www.rorstrand.se/index.php/nyheter/nya_ostindia_nytt_moenster_och_nya_former/


Kommentarer
felicia

Jag är inte riktigt förtjust i nyproduktionen av vare sig mon amie eller berså heller. Ogillar formerna på porslinet och att färgerna ser lite halvblaskiga ut. Sen att de ruinerar en ungefär dubbelt så mycket som ett original gör ju inte det hela mer värt.

2012-07-03 @ 16:30:56
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0