Tidning + spotify m.m.

I morse blev vi utan tidning. Jag vet inte alls varför, men vi fick alltså ringa om utebliven tidningen en vecka efter vi påbörjat prenumerationen =( gillas inte alls. Det är ju på lördagarna man har som mest tid att läsa tidningen också. Så typiskt.
 
Igår skaffade jag gratisversionen av Spotify. Så ni får gärna överrösa mig med låttips så jag kan skaffa lite sjysta spellistor. Jag har ju en förmåga att höra bra låtar men jag lyckas ju nästan aldrig lägga varken artist eller låtnamn på minnet. Snackade med Erika och detta igår och jag nu fattade henne rätt så kan man på något sätt dela sina spellistor det får ni gärna göra med mig. Jag har samma inlogg som på facebook. På spotify fick jag fram alla mina facebook kontakter och funderade på om man kunde dela spellistor där? Som ni märker är jag helt ny och kan ingenting så förutom låttips tar jag gärna emot allmänna spotify-tips.
 
Sambon och jag har varit nere på stan en runda idag. Önska butiken skulle visst flytta (glömde fråga vart) och hade nu 20% på allt. De hade också faktiskt kvar delar av det utgångna på Ostindia. Hade de haft det stora gamla stekfatet så hade jag köpt det med 20% rabatt. Men tyvärr kunde jag inte se några stekfat =( Jag har ju bara sett bild på det nya stekfatet som kommer i september men jag tror att jag tycker bättre om det gamla. Så hittar jag det gamla stekfatet så ska jag köpa det, men det skulle ju inte skada om det var lite rabatt på det då ordinarie pris på det större fatet är på nästan 1000kr.
 
Innan vi drog hem blev det en snabbis på Panduro då jag inte hade så mycket kvar av svarta pärlor som jag trodde. Vi avslutade det hela på Espresso House. Mannen tog en lemonad medan jag passade på att njuta av en god chailatte.
 
 
 
Det var lördagen så här långt.
 
 


Kommentarer
Erika

chai latte <3

2012-07-14 @ 20:25:39
Erika

Chai latte <3



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0