Spiderman

Nu ikväll var vi och såg nya spiderman filmen. Den var riktigt bra. Var ett tag sedan vi var på bio nu. Fanns visst några filmer till som mannen var intresserad av. Brukar ju faktiskt komma rätt många bra filmer under sommaren så även i år. Jag hade tyckt det vore kul att se nya ice age filmen, men känner inte för att betala för att gå och titta på tecknat. Den kommer ändå snart ut på DVD/Bluray så då blir det nog att köpa den, då kan man se denna många gånger också för nästan samma pris som att se den på bio en gång.
 
Vi har nu fått Smålandsposten i två dagar. Jag trodde jag skulle vakna och bli jätte rädd när tidningen trillade i brevinkastet med tanke på hur mycket det låter när de öppnar upp inkastet, mer än jag hört hos någon annan.  Ibland har jag blivit jätte rädd mitt på dagen när vanliga posten kommer så var fullständigt övertygad om att jag skulle vakna av tidningen. Men so far so good. Bara för att jag säger att jag inte vaknar lär jag väl göra det på måndag morgon eller så kanske tidningsbudet är medveten om lättväckta människor och har rätt teknik för att vara så tyst som möjligt =) Hoppas på det.
 
Imorgon bär det av till Östergård igen. Jag hoppas ju lite på mer i min servis men jag har ställt in mig på att bara i bästa fall kunna hitta någon enstaka del. Det jag nu ska hålla utkik efter är billiga ramar, till mina pärltavlor =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0