onsdag

Vilken skillnad man märker av på att jobba och plugga. Är helt slut när jag kommer hem om dagarna. Jag gissar att det tar extra mycket kraft att jobba just nu då jag håller på med massa nya arbetsuppgifter som jag inte ännu kommit in i. Inte gör det saken bättre att en del av jobbet går ut på att tolka mail på danska. Jag har däremot kommit underfund med att det finns en livs levande dansk på jobbet så jag har numera en ny bästa kompis =) Hoppas personen i fråga inte har semester förrän vecka 32 när även min och Josés semester börjar. Håller tummarna.
 
Jag vet inte mer vad jag ska berätta. Funderar på att slappa lite nu. Man får direkt inte mer energi av att storhandla direkt efter jobbet.
 
Förresten någon som har bra koll på vad närmsta mått på ram är när jag ska ha en bild som är 75x60cm? Funderar på att pärla en tavla i den storleken då bilden blir snyggast i det måtten när jag provar olika mått på den i datorn.  Men måste ju vet att det går att få tag i ram innan jag börjar pärla.


Kommentarer
Mormor

Det kanske finns ramlister som man kan sätta ihop själv Det är annars svårt med ramar till "konstiga" mått.

2012-07-04 @ 22:15:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0