Min pärlhörna

Jag tänkte visa min lilla pärlhörna, som den ser ut för tillfället. Jag frågade José tidigare om det skulle se helt galet ut om jag tog en bild på min pärlhörna och jo det tyckte han, väldigt galet. Så vad tycker ni, ser det helt galet ut? Är jag galen? Jag har ju faktiskt ställt ut alla pärlorna i sifferordning. 1 och 15 har jag dubletter på eftersom  det inte räcker annars (svart och vit). Tyvärr fick inte de sista flaskorna plats på en rad. Så de fick stå framför. Om någon undrar så är det bara 25 av de totalt 30 färgerna som jag har på flaska.
 
 
Andra plattan av totalt 20 är nu färdig. Har lite smått börjat på tredje, har fått dit tre rader eller nåt =)


Kommentarer
felicia

Helgalen skulle jag vilja säga, men på ett fantastiskt sätt!

2012-07-15 @ 23:07:07
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0