Lördagsmiddag

Idag har vi inte gjort mycket vettigt. Det mest vettiga var väl att vi handlade lite eftersom vi saknade både mjölk och lite ingredienser till dagens middag. Dagens middag stod José för och det blev en mexikansk sallad och det var så GOTT. Hade jag varit en smart bloggare så hade jag ju förstås tagit en fin bild på den underbara maten, men man kan inte tänka på allt.
 
Jag är förresten klar med den tredje pärlplattan nu, 17 kvar. Det går verkligen mycket långsammare framåt än jag hade hoppats. Det får bli så två veckor till, då jag är helt slut när vi kommer hem från jobbet på vardagarna och inte vill ägna hela helgen åt bara pärlor. Jag är lite rädd att det ska bli fel när jag är så där trött på vardagarna, då får det hellre ta lite längre tid. Jag har fortfarande inte riktigt bestämt om tavlan ska bli en present eller om jag ska behålla den. Det bestämmer jag nog först när jag ser det färdiga resultatet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0