Grillfest

Vilken härlig dag det varit idag. Vi har varit hemma i kära Rockneby och grillat tillsammans med min familj, svärföräldrarna och familjen C. Det känns verkligen kul att få visa lite mer av vart jag kommer ifrån. Ens uppväxtplats är också en del av den man blivit och det känns riktigt kul att även få visa den delen av mig själv för personer som jag inte kände för 7 år sedan men som nu betyder väldigt mycket för mig. Jag anser att jag inte kunde fått en bättre "svärfamilj", alla är så härliga. Jag har alltid känt mig välkommen och ja det kan helt enkelt inte bli bättre.
 
Själva grillningen var som grillningar brukar vara, kött, potatis, sallad och grillsåser. Mums. Till efterrätt blev det en underbart god tårta gjord av familjens egen bagare. Du är riktigt bra på vad du gör Annie.
 
José och jag hade också med mig en hel drös med grejer till mina kära systrar som de skulle få köpa/ärva. Vi hade haft lite utrensning här hemma och nu fick en hel hög grejer gå till bättre behövande, i detta fall mina systrar.
 
Nu är jag bara trött efter ett par timmar på vägen. Blir nog sängen ganska snart.


Kommentarer
Annie

Tack Ida! Det som José hade köpt till Erika var bara dumt. Igår spelade hon hela kvällen så man blev trött på henne.

Kramar

Svar: Erika var lycklig i alla fall. DU får passa på att njuta av lugnet när hon jobbar =)
Ida

2012-07-29 @ 10:43:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0