Glömde

Jag glömde ju bort en sak igår eller ja i natt när jag skrev på texttemat.
 
Denna boken fick ju följa med mig hem också igår, hittade den på en typ outlet kanske man kan kalla det nere i stan.
 
 
Hoppas hitta lite enkla tips på vad jag kan sy. Den hade många ganska lätta projekt med tillhörande mönster, så känns perfekt.
 
En positiv sak jag upptäckt med nya blogg.se är att det är mycket enklare att svara på kommentarer nu. Tidigare om jag velat svara så har jag fått skriva in precis som ni gör när ni skriver kommentarer till mig för att sedan gå in i bloggportalen och godkänna min egna kommentar =(  Nu svarar jag direkt i bloggportalen precis som man svarar på ett inlägg på facebook eller liknande. Så nu kan ni räkna med svar på era kommentarer.
 
Dagen idag vet jag inte riktigt vad som händer. Är lite sugen på att baka kringlor, men vi får se.


Kommentarer
Mormor

Kul att DU hittade böcker som DU har nytta av och så billigt.

Svar: Ja jag var jätte nöjd. Kollade upp böckerna sedan. Och de kostade mellan 400-500kr styck nya. Kan ju visserligen vara en gammal upplaga jag fått tag i men det spelar ju ingen roll.
Ida

2012-07-01 @ 16:45:43
Mormor

Kul att DU hittade böcker som DU har nytta av och så billigt.

2012-07-01 @ 16:45:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0