Fredag

Äntligen var det då fredag. Det känns helt underbart att nu ha två dagar där det inte ringer någon klocka vid 06,00. Risken finns väl ändå att jag vaknar tidigt men inte riktigt så tidigt. Nu är det bara två veckor kvar av sommarjobbet, alltså har jag redat jobbat 6 veckor. Hjälp vad tiden springer iväg egentligen. Jag hoppas verkligen att augusti tar sig fram i snigelfart, vilket knappast lär ske, önska kan man väl få göra. 3 augusti gör jag sista arbetsdagen och 3 september är det dags att sätta sig i skolbänken igen, men bara för ca 20 veckor, sen är det klart.
 
Vad helgen bjuder på vet jag inte riktigt än. Känns i alla fall skönt att inte ha några direkta planer och bara vakna imorgon och se vad vi är sugna på just där och då. Tänk om två veckor är varje dag sådan =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0