Torsdag

Idag är det redan torsdag. Hjälp vad tiden går fort. Snart sitter man där nyutexaminerad lärare och funderar på vad som ska bli nästa steg.

Idag har jag hängt på universitetet på förmiddagen och haft seminarium bland annat om ett gäng barnböcker.

Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket. Behövde få i mig nåt att äta. Det fick bli två löskokta ägg och färsk juice från två apelsiner. Var inte så dumt.

Häromdagen sydde jag en kudde. Med det fina tyget jag köpte på panduro. Den blev riktigt fin och jag är nöjd med resultatet, måste bara köpa sånt där fyllnadsmaterial. Än så länge är det bara ett fodral. Har en bild på det i mobilen men lyckas inte komma ihåg hur jag gjorde sist för att föra över en fil via bluetooth till datorn. Det är det jobbiga med nytt operativsystem. SÅ mycket att lära sig. Har försökt lösa det i en kvart nu. Jag ger upp.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen blir det kanske så att jag gör kuddfodral nr 2.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0