Symaskinen

En uppdatering kring min symaskin.

Jag har nu lyckats sy två enligt mig ganska snygga kuddar. Tanken är att de ska fyllas med sånt där fyllnadsmaterial (heter det så?) och sedan sys ihop och placeras i soffan för att pigga upp det lite. Skulle vilja sy någon typ av duk i samma tyg till soffbordet så det matchar. Men vet inte riktigt hur. Idéer mottages tacksamt.

Överhuvudtaget önskar jag gärna tips på vad jag kan sy. Jag kan ju inte sy hur många kuddar som helst även om jag faktiskt börjar bli riktigt duktig på det. 

Jag vill sy massa men har inte så många idéer. Jag skulle inte bli ledsen om kommentarsfältet är överfullt nästa gång jag loggar in, med massa tips.

Tipsa på!!


Kommentarer
Annie

Du kan sy olika klädersplagg, gardiner,dukar. Hoppas du får många tips nu! Kramar

2012-01-21 @ 09:31:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0