Söndag

Tänkte jag skulle ta att summera helgen lite grann.

Har varit kattvakt denna helgen. En kompis har varit iväg över helgen och behövde någon som gav missarna lite käk. Detta fick mig att fundera kring Kajsa, vår underbara fina kisse. Redan ett år sedan du lämnade oss. Är glad att jag slapp kattlådan nu i helgen. Det var ju inget Kajsa använde så hade inte en aning hur jag skulle gjort. Dock lämnade någon av missarna en present på toan (inte i kattlådan) en fin liten hög med skit. Härligt.

Igår var det också dags för lite jobb, gick över förväntan (blev nästan 2000kr mer än jag trott=). Riktig härlig eftermiddag. Men var riktigt trött efteråt (hade 50-60 mins körväg enkel väg). Ringde mannen när jag var och utfodrade katterna efter demon  och sa att han fick beställa pizza för jag var super hungrig. Ville ha mat direkt när jag väl kom hem. Sen blev det soffläge resten av kvällen.

Dagen idag har bestått av utfording av katterna, handling, hämta husse och matte (till missarna) vid tåget, gjort efterarbetet ifrån igår.

Fik just en sy idé. Har dock nog inte allt material hemma. Blir en runda till panduro nu i dagarna. Måste köpa lite mer fotopärlor också så min tavla kan bli klar. Skulle ha 750st av en sort och kom väl ca 250 av varje färg i mitt startkit. Ska nog gå och pärla lite på tavlan, så långt som jag kan.

Ikväll blir det också en vanlijsemla. Har velat smaka dem länge nu. Men de har alltid varit slut när vi handlar. Men idag fanns de =) fanns bara två pack, så vill José inte ha (den kan han ju faktiskt äta till skillnad från den vanliga) så får jag väl spara en till mig själv till imorgon =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0