Pluggdag för första gången på länge

Idag blev det typ en heldag på universitetet med plugg. Det var inte igår det. Vi skulle göra en photostory som redovisning till på tisdag. fungerade nästan smärtfritt, vilket kändes bra eftersom programmet bara brukar krångla. Observera dock att jag skrev nästan smärtfritt.

Så nu har jag bara kvar att läsa och oritentera mig i litteraturen inför tentan. Har fasen inte öppnat böckerna alls denna delkurs. Så givande denna delkursen har varit, eller inte. Har inte lärt mig ett dyft.
Blev klar med läromedelsgranskning vi ska göra igår. Eftersom vi ska redovisa i smågrupper så la jag inte ner hela min själ i det. Sist när vi skulle läsa barnböcker så läste jag böckerna och skrev massa om dem. Sen fick vi fem min att redovisa en kompis. Snacka om onödigt arbete. Därför känner jag inte för att lägga ner allt för mycket tid på läromedelsgranskningen. Får ju ändå inget betyg på den.


Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva. Återkommer när jag har nåt smart eller kul att berätta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0