Onsdag- tror jag.....

Känns som man tappar greppet om veckodagarna lite nu när både José och jag är hemma. Men jag tror att det är onsdag idag. Skulle egentligen ägnat dagen åt grupparbete men stormen stoppade mina gruppmedlemmar som bor en bit ifrån Växjö. De var rädda för träd över vägen och sånt. Dumt att ge sig ut på vägarna om man inte är tvungen. Så vi får träffas imorgon i stället och hoppas vädret är bättre.

Igår kväll satte jag dit en skyddsfilm på mobben. Vill ha den mer som den är och ev skaffa in ett snyggt skal till baksidan. Men måste ju skydda framsidan så telefonen håller längre. Känns lite ovant eftersom ytan känns lite annorlunda nu. Men blev faktiskt väldigt nöjd med resultatet. Var lite rädd att skyddsfilmen skulle hamna lite snett eller nåt men nä det blev faktiskt riktigt bra. Får se om jag ska köpa ett skal till baksidan också. Har hittat ett snyggt med super mario men kostar ju en slant. Vi får se.

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Blir nog lite plugg för min del, blev inte helt klar med läromedelsgranskningen igår. Åh vad det känns skönt att bara ha ett år kvar på utbildningen. Nu längtar jag verkligen.

Ska nog testa att koppla upp telefonen till dator så jag kan lägga över alla bilder och filmer direkt i datorn utan att behöva ta det via bluetooth, det tar alltid lite längre tid.

Trevlig onsdag på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0