Ny msn

Jag kommer från med denna nya datorn att inte ha kvar  min gamla msn: [email protected]

Använder den adressen bara för msn, känns lite onödigt. Förut kände jag mig mer anonym bakom den adressen när jag chattade med mindre kända människor. Men just nu är Erika den enda jag snackat med på msn, säkert senaste halvåret. Går egentligen bara in på msn när hon och jag har bestämt att vi ska snacka (blir ju lite billigare än att ringa varandra eller okej MYCKET billigare).

Men vill någon ha kvar mig som msn kompis så är det den adressen som står på min facebook. (Erika, jag tror jag lyckades skicka en inbjudan från den nya adressen till din msn, kolla på det)

Förresten drabbades vi av en mindre snöstorm idag. Vi åkte iväg och handlade lite och kollade in lite andra butiker också. Helt plötsligt blåser det det storm och snön yr. Vi fattade ingenting. Såg en flaggstång så helt gått av gissningsvis från den stormen. Hade det skett tidigare borde de ju tagit bort den. ÄR ju faktiskt några dagar sen senaste stormen. Efter en stund var allt lugnt igen, men snön ligger kvar lite på marken. Lär ju dock inte ligga så länge om jag känner den här vintern rätt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0