Mina hyllor klara

Avslutade gårdagen på samma sätt som den började, med en relringning. Denna var vid 22 och var min kära moder. Hon håller på att lära sig sin nya telefon och hade råkat ringa mig av misstag. hahahhaha =)

Idag har vi satt upp hyllorna på min sida också. Har dock kommit fram till att jag ska köpa ett hyllplan till så det blir tre totalt. Har sakta börja flytta tillbaka alla grejerna (flyttade ut alla mina grejer på kontoret, förutom de i bokhyllorna). Omorganisation håller på att ske. Det bästa hitills måste nog vara att jag fick lite tom förvaringsyta på golvet, nu har symaskinen någonstans att ta vägen. Ska försöka göra lite plats i pysselgaderoben också så tyger och andra sytillbehör har någonstans att ta vägen.

Har plockat lite bland alla grejer. En del grejer ska ner i förrådet en hel del slängas och andra organiseras ihop. Våga man tro att det ska bli bättre organisation på min del av kontoret? Hoppas kan man ju i alla fall. Har flyttat undan alla tw-grejer eller gett dem en bättre plats i alla fall. Så nu ska de inte vara i vägen på samma sätt. Ibland behöver man flytta ut och börja om och för att  se möjligheterna.

Imorgon är det föreläsning och grupparbete på schemat.  Snart dags för sängen också.




Avslutar med låten som min kära sambo fått dille på senaste tiden. Kan ha att göra med en viss liten tjej =)


Kommentarer
Mormor

Vad ordentlig Du är tänk om jag vore det

2012-01-24 @ 10:18:13
Mormor

Vad ordentlig Du är jag önskade att jag var det också städar klädkammaren men det varar inte.

2012-01-24 @ 10:20:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0