Helgen

Helgen började i fredags med middagsbesök som blev både kvällsbesök, nattbesök och gick nog nästan över i morgonbesök och slutade med baksmälla på lördagen.

Lördagen var det förutom baksmällan dags för tw-möte. Blåste upp min badboll (tw-uttryck) en hel del faktiskt.  Känner mig lite mer taggad nu, nu ska bara det hända nåt också så inte luften börja pysa ur min badboll.

Idag har vi inte gjort så mycket. Var iväg och kikade lite på datorer för jag börjar bli ganska trött på min dator eller främst mitt tangentbord. tror faktiskt jag ska slå till på en ny dator ganska snart. Min gamla är inte helt slutkörd men som sagt tangentbordet är inte optimalt och sen är det lite andra småsaker som lätt blir irritationsobjekt. Det känns som att om jag ska köpa en ny dator är det bättre att göra det nu än senare. Att köpa en ny dator med kanske ett halvår eller mindre kvar på utbildningen känns lite onödigt eftersom det är främst i studierna jag använder datorn mest. Jag tror inte riktigt min nuvarande dator klarar sig ett helt år till. Nu är jag i ett sånt läge att jag gärna vill ha bekräftat att det är okej att köpa en ny dator trots att den gamla inte är helt kaputt. Som sagt har väldigt svårt att tro att den är funktionsduglig om ett år om jag ska använda den lika mycket som jag gör idag. Om ett år är det examensarbete som ska skrivas också det vill säga nästan 10 veckors konstant skrivande. Det skulle jag inte klara av när mellanslag kanske inte fungerar på var tionde slag om jag inte aktivt trycker till lite hårdare.

Nu vill jag har eran respons. Kan jag köpa en ny dator???


Kommentarer
Annie

Självklart kan du köpa en ny dator! Mellan slaget funkar inte alls så bra. Satt vid datorn någon gång och jag höll på bli knäpp på det! Så jag tycker du ska köpa en ny datorn snart!



Kramar

2012-01-09 @ 13:01:48
Erika

Håller med föregående talare! Kör på :)

2012-01-09 @ 21:21:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0