Foton

Har ägnat en del av kvällen att gå igenom ALLA våra foton som vi har digitalt. Oj vad många härliga minnen som finns bland alla bilder. Känner mig just nu lyckligt lottad med många nära och kära omkring mig som jag delar många härliga minnen med. Jag funderar på att bomba bloggen med lite gamla bilder med nära och kära. Men det får bli en annan dag. Just nu håller jag på att föra över bilderna från A till B i den externa hårddisken. Tog hälften av alla bilder och datorn berättade för mig att jag skulle få vänta drygt 30 min. Jippi. Tror inte jag lägger över den andra halvan ikväll  =) Klockan är ju faktiskt snart halv ett liksom.

Har sammanställt både Josés och mina bilder som har varit lite uppdelat innan. Har också lagt över nästan alla bilder på personer i en mapp för respektive person (de allra närmaste förstås, inte personer jag träffat 1 gång =) Det tog rejält med tid men känns skönt att ha lite ordning och reda bland alla foton. En del suddiga foton har också fått gå till papperskorgen utan att passera gå.

Nu ska jag nog plocka iordning lite på skrivbordet medan datorn laddar över bilderna.

Trevlig fredag på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0