Bloggar

Passar på att blogga lite i tentaskrivandet. Har för tillfället kört fast lite. Vet inte riktigt hur jag ska ta mig vidare, känner mig osäker på hela tentan. Brukar vara rädd när jag skriver tenta att jag skriver för lite eller otydligt eller nåt. Nu är jag osäker om hela upplägget på min tenta verkligen är rätt. Ska nog flörta lite med syster yster så får hon läsa min tenta om hon har tid. Är som sagt mest osäker på mitt upplägg. Tror ändå att informationen är nog typ rätt i alla fall. Tror inte jag är ute och cyklar för mycket eller ja hoppas det i alla fall. Vet inte om min osäkerhet handlar om att jag hittills inte lärt mig ett skvatt på denna kursen. Hade liksom inte ens öppnat kursböckerna förrän jag började med tentan nu. Känner mig osäker på vad läraren vill ha. Har lite svårt att förstå mig på henne.

Usch fy och blä.

Inte lär det bli bättre av att jag spiller massa tid här heller. Även om jag har till tisdag natt på mig så vill jag helst skicka in den senast söndag eftersom nya kursen börjar på måndag så vill jag inte har nåt gammalt som hänger över mig. Så på´at igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0