Äntligen!

Satt nyss och kollade igenom att program i datorn. Insåg att jag egentligen inte kollat igenom så noga. Och klokare blev jag. Har kommit underfund med hur jag överför filer via bluetooth. Har ju kämpat med det i säkert snart två veckor. Nu trillade jag över den fliken. Grejen var den att jag har två program som har med bluetooth att göra och trodde ju att allt med bluetooth låg där men icke. Nästan längst ner bland alla program i mappen tillbehör så finns en flik där det står, överföra filer via bluetooth. Var du dumt av mig att tro att allt med bluetooth låg bland de två program nästan högst upp på listan????

Tänkte nu bjuda på två bilder som är tagna för ganska länge sen som var tänkte att läggas upp i bloggen. Jaja bättre sent än aldrig heter det ju =)



Mitt ena kuddfodral som jag sydde för några veckor sedan. Har ett likadant till. Har dock inte fyllt dem än. Hittade sån fyllnadsgrej men tyckte det var dyrt. Jag blev smålänning =) Får väl ta och köpa hem det eller se om jag hittar billigare någon annanstans.




För kanske två veckor sedan käkade vi tacos. Hittade då denna tvillingvitlök. Har aldrig sett en sådan. Var dock inga siamesiska tvillingarna då klyftorna ganska lätt släppte ifrån varandra när man väl försökte ta isär dem. Men tyckte det var lite roligt.

Resterande bilderna har jag tagit bort i väntan på fungerande bluetooth eller helt enkelt inte tagit någon bild då jag inte kunnat föra över filen till datorn. Kan nog bli ändring på det nu när jag vet hur det fungerar.


Kanske skulle berätta om dagen lite också.

Blev en vända i skolan. Var novischmässa idag, en mässa där företag, studentorganisationer med mera gör reklam för sig själva vilket innebär gratis pennor, godis, reflexer med mera. Blev en vända på den mässan efter dagens föreläsning.

Har tillbringat lite tid med mina förkylda sambo också. Män och deras förkylningar, hahaha. Nä José är nog ganska lugn under förkylningar på gnällandet. Klart alla gnäller väl lite om de får chansen när de är sjuka. Vem vill vara sjuk liksom???

Såg en serie jag börjat titta på (kostymdrama). Skulle se ett avsnitt när vi åt och mysa till det i soffan. När avsnittet var slut snarkade någon så gott bredvid mig så jag ville inte resa på mig med risk att väcka honom så nästa avsnitt kom automatiskt. När det var slutet av andra avsnittet så vaknade han och undrade om avsnittet var så här långt =)

Känner att detta börjar bli väl långt så nu ska jag sluta skriva och återgå till mina fotopärlor. Kram på er


Kommentarer
Mormor

Vilket snyggt tyg lite gammaldax.

2012-02-01 @ 16:15:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0