Böcker

Har visst precis fått min första anonyma kommentar. Känns spännande. Var dock en snäll kommentar så gjorde inte så mycket att det var anonymt =) Men viss nyfikenhet finns ju.

Idag har dagen mest bestått av läsning av barnböcker. Jag har läst ut bröderna Lejonhjärta och 3 eller om det var 4 mindre böcker. Skulle hämtat upp en bok jag reserverat idag. José och jag hade lite andra ärenden, men glömde förstås hämta boken. Suck. Måste hämta den imorgon annars skickar de snart tillbaka den. Ska lämna tillbaka lite böcker jag inte behöver längre också. Har också testat att låna om böcker på nätet. Så smidigt. Då såg jag också alla böcker jag har hemma, vilket nu är en hel del faktiskt.

Har kollat lite på nästa delkurs också. Visar sig att vi bara ska ha en bok eller en bok som behövs skaffas i fysisk form resten finns som pdf-filer. Så de kostar inte en krona om jag inte väljer att skriva ut dem förstås. Dock var boken lite svår att få tag i skrev läraren. Men jag har hittat boken på blocket så har mailat en tjej. Hoppas jag får napp där. Fanns i närheten också så det blir ingen fraktkostnad eller nåt sånt =) Håll tummarna!

Jag har en ny "drog"



PhotoPearls. Har ett stort projekt igång. Det bara kliar i fingrarna, så idag var det ner till Panduro och köpa in pärlor när vi ändå var på språng. Dock hade de slut på en färg på deras lager så får vänta nån vecka på sista sorten. Har dock inte helt slut på den färgen från startkittet så kan pärla ett tag. I varje flaska finns 3500 pärlor. Så lär ju klara mig ett tag. Som mest kommer drygt halva flaskan av typ två färger, resten blir kanske en femtedel eller nåt. Så kommer räcka till mycket. Så hör ni inte av mig så mycket framöver så är det för att jag pärlar, hahaha. Vem trodde att jag skulle bli galen i att pärla vid 25 års ålder. Lite otippat kanske, men så grymt kul. Hittade ett forum för photopearls igår och wow vad mycket man kan göra.



Kommentarer
Erika

vad kostar ett sånt startkit och hur gör man för att veta vilken färg mna ska lägga? mer info om detta på bloggen tack.

2012-02-06 @ 21:41:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0