Söndag

Sitter här och försöker ladda inför hemtenteveckan. Ska erkänna att det går inte alls bra. Är så otaggad. Vet inte alls om jag har läst så mycket som jag borde. Men det är ju inte så mycket att göra åt nu. Får försöka läsa allt när jag väl får tentan och vet vad jag behöver läsa.

Helgen har varit ganska lugn. Igår blev det en runda i Kalmar stad och avslutade sedan med att titta på melodifestivalen hemma i R-by.

Dagen idag har vi varit på dop. Det lilla kusinbarnet döptes. Tycker det är härligt att fröken S och jag faktiskt delar mellannamn nu.

Känner att jag inte har så mycket mer spännande att skriva just nu. Räkna inte med några intressantare inlägg närmsta veckan. Som jag ska till en kompis, jag låser in mig en vecka med hemtentan. Lite fritt får jag dock på tisdag kväll när det står jobb på schemat. Känner mig faktiskt ganska taggad för det. Vilket jag inte kände för några dagar sedan.

Nu tror jag att jag ska lägga beslag på en kanelbulle och marabou cookies. Trevlig kväll på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0