Paj?

Blev småsugen på nåt gott till fika. Frysen inte rymmer något spännande. Det mest spännande är väl typ korvbröd. Inte så spännande till kvällsfika. Skulle vilja baka lite så det åtminstone finns lite bullar och kanske några muffins.

Funderar på att slänga ihop en liten smulpaj,  eftersom mannen inte är så förtjust i det. Brukar göra till 2 portioner och sedan spara ca en portion till dagen efter. Då går det nämligen åt ett helt paket med bär, av de mindre paketen jag brukar köpa. Får nog sätta lite fart om det nu ska bli en hallonsmulpaj. Var länge sen sist.

Vill bara visa vad jag testade igår.



Lät som en skum grej, men kände mig tvungen att testa. Men var ingen superhit tycker jag inte. Ni missar ingenting om de inte testar. Smakade mest kardemumma. Antingen äter man fil eller äter man semlor, men inte tillsammans. Men nu har jag testat den.

Numera kan ju mannen och jag äta semlor tillsammans när vi köper vanljsemlor. De är mycket godare också bland köpesemlor. Vanliga semlor är mammas bäst. Så enkelt är det, inget slår mammas semlor med hemgjord mandelmassa.


Kommentarer
Annie

Då behöver inte Jag testa det.

2012-02-10 @ 07:20:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0