Onsdag

Redan onsdag. Har inte hunnit riktigt så långt som jag önskat med hemtentan. Men jag har fortfarande gott om tid. Fick ett extra dygn på oss eftersom läraren la ut uppgiften ett par timmar senare än hon lovat. Jag har inga planer på att utnyttja detta utan vill vara klar och skicka in tentan senast på söndag kväll. Känner mig inte jätte stressad över tentan och kanske just det är problemet. Har de tre senaste dagarna lidit av extrema koncentrationssvårigheter. Har svårt att komma till ro och skriva. Nu är i alla fall en av tre uppgifter skriva, tyvärr den kortaste men men. Hoppas kunna få ner en hel del imorgon. Annars måste jag snart börja känna mig stressad.

Bortsett från tentan händer inte så mycket. Vi handlade lite idag och ja det var väl typ det mest spännande som hände idag.


Kommentarer
Ingrid Granlund

Tack själv, gumman! Det var en supertrevlig dag vi hade :-) Det tyckte A också, för hon slocknade nöjt i bilen på vägen hem ;-)



Lycka till med skolan nu framöver, så hörs och ses vi när jag kommer tillbaka dit också! Stor kram.

2012-02-29 @ 16:29:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0