Måndag

Kanske är dags att uppdatera lite. Inte för att jag har så mycket spännande att berätta.

Idag har jag varit med en kompis på sjukhuset. Där och då kom jag ihåg varför jag skippade tankarna på att bli sjuksköterska. Blev nästan helt svimfärdig när jag var i undersökningsrummet och sedan fick se det lilla såret. Får verkligen hoppas att mina barn (som förhoppningsvis kommer senare) inte skadar sig så allvarligt. I så fall får deras pappa vara med på läskiga sår delen.

Nog pratat om det. Var på teammöte i lördags. Gjorde visst bra ifrån mig i november så fick med mig en produkt hem, en produkt jag funderat på att köpa att ha margarinet i. Blev överlycklig när jag fick välja på en sådan. Nu kan den strykas ifrån önskelistan från tw =)

Sedan började de prata om teamledarens gömmor med grejer. Hittade några grejer där med som fick följa med med. Fick dock lägga en slant för de men det var det verkligen värt.

Denna fina fick följa med hem att ha knäckebröd i. José och jag tycker bäst om två olika knäckebröd och han har en burk till sina (dock inte tw), men jag har ingen. Hade helst velat ha den stora, men denna lilla tyckte jag var så fin i färgen. Dock är den mer cerise i verkligheten än vad bilden visar. Starkt cerise. Jag är egentligen ingen rosa tjej men den här gillade jag. Resten av sakerna i skafferiet går i lite mer dystra färger, grått och svart typ. Nu har vi en fin färgklick där också. Tycker inte man behöver färgmatcha i skafferiet. Inte om man måste välja bort en rosa fin knäckebrödslåda =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0