Hemtentan

Har varit vaken drygt en timme nu. Ansåg att det inte var någon idé att stiga upp alltför tidigt eftersom tentan tidigast kommer ut vid 8,00 eller brukar göra det. Har surfat runt lite en stund och tog sedan mod till mig att gå in på lärplattformen för att hämta hemtentan. Är inte alls motiverad att ta tag i den.  Men den hade inte behagat dyka upp än. Inte så vitt jag kan se i alla fall. Lite jobbigt också när man arbetar med en helt ny lärplattform och inte riktigt vet vart tentan borde ligga. Anser däremot att läraren borde skriva ett meddelande om att tentan är ute och vad man hittar den.

Funderar på vad jag ska sysselsätta mig med nu när jag väntar. Vill ju hålla mig uppdaterad om den dyker upp. Vill inte förlora för mycket pluggtid bara för att jag inte hållt mig uppdaterad. Tror läraren sa att den kommer ut under förmiddagen, vilket faktiskt är ett par timmar till. Tentorna brukar ju komma ut tidigt så vill inte göra för mycket annat.

Nu blev det nästan lite jobbigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0