Alla hjärtans dag

Dagen började med grupparbete som inte gick helt bra då det saknades gruppmedlemmar. Men kom framåt lite i alla fall.

Vi bröt upp tidigare än beräknat så åkte ner till stan och handlade de sista pärlorna på panduro till mitt projekt.

José och jag lunchade på det nya stället i tegnerhuset.




Blev en cheeseburgare var för oss. Lyckades komma ihåg att fota maten för en gångs skull. De hade en egen ketchup på det här stället, men den var ingen höjdare, var väldigt söt och litek konstig i smaken. Men är ett amerikanskt ställe så kanske därav den för mig udda smaken.

Gick sen en runda på stan och köpte in dessa:



Vantar för telefoner med touchskärm. Så nu kan jag göra saker med telefonen utomhus utan att förfrysa fingrarna. Kanske inte de tjockaste vantarna men ändå bättre än inget.

Sen handlade vi lite vanligt käk också, men det är ju mindre spännande att höra om.

Ska nog pärla lite ikväll.

Har försökt övertala José att se en romantisk film dagen till ära (egentligen bara en undanflykt för att se en extrem Ida-film). Övertalningsförsöken pågår fortfarande................................................


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0