Måndag

Nu har vi ordentligt med snö här i Växjö. Har snöat konstant sen jag kom hem från arbetsintervjun (som förresten nog gick ganska okej, tror säkert den kunde gått bättre men för att vara första så är jag nog nöjd, det är ju dock inte säkert att de var lika nöjda med mig).
 
Eftersom jag insåg att jag saknade vinterskor och hade egentligen tänkt fixa det i helgen, men när mannen blev sjuk så var det mer lockande att bara vara hemma och ta det lugnt och mysa lite. Idag var vi alla fall iväg och kollade vinterskor. Jag kom hem med tre stycken för ca 350kr. Skopunkten har ju billigaste paret på köpet och alla tre skorna var nedsatta i pris. Jag har ett par finstövlar som jag sett i en annan butik som jag är sugen på, åka dit i veckan och se om de finns kvar. Jag vill ju ha ett par snygga stövlar som jag kan ha till kjol, är ju inte så snyggt med kängor och kjol, tycker inte jag i alla fall.
 
Nu ska jag gå och spraya mina nya skor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0