En månad

Idag är det exakt en månad kvar tills jag tar examen. En månad kvar som student. Det känns väldigt konstigt. En del av min identitet de senaste 4,5 åren har just varit som student. Nu försvinner en del av den jag varit under en väldigt lång tid nu. Men det är självklart väldigt skönt att vara färdig.
 
Har fått besked på jobbet som jag var på arbetsintervju i förra veckan. Det blev ett negativt besked, magkänslan kände att det skulle bli så, så det var inte så förvånande. Jag känner mig faktiskt konstigt lugn trots att jag saknar jobb till våren. Magkänslan säger mig att det löser sig.  För den delen är jag för fokuserad på examensarbetet nu för att orka lägga energi och oro på jobbbiten. Känner säkerligen inte likadant när jag tagit examen.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0