Chai latte

För en stund sen avnjöt jag en underbar chai latte. Helt underbart gott. Jag kan ju säga att den burken jag fick av Erika i födelsedagspresent inte lär räcka så länge. Galet gott. Perfekt att kunna dricka lite varmt. Jag är ju som ni vet inte så förtjust i varken kaffe eller te och det känns ju inte så kul att dricka varm choklad varje gång man vill ha något varmt. Jag intalar mig att det i alla fall är lite mindre socker i en chai latte än en varm choklad, lite nyttigare tror och hoppas jag det är. Men det går ju inte dricka chai latte som andra dricker kaffe för då blir det väldans onyttigt, det inser jag ju. Men en eller två i veckan kanske. Lagom dosering också om inte burken med pulver ska försvinna allt för fort.
 
Nu har jag suttit här en stund och nöjessurfat en stund så nu blir det att läsa examensarbete. Vi ska ju ha en mini-opponering på varandras examensarbete så långt som vi hunnit hitills på torsdag. Så nu måste jag läsa det sista så B och jag kan kolla över det imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0