Rensning

För några dagar sedan påbörjade jag utrensning i min bokhylla (en av bohhyllorna på kontoret är till för mig och mina studier). Jag kände att jag inte ville spara för mycket. Jag rensade ut papper från både utbildningen i Malmö och Växjö och lite annat också men mest studier. Det resulterade i olika kategorier av saker:
  • Vill spara
  • Sparar för att ev använda i examensarbetet
  •  Slänga direkt
 
Det slutade med 8,6 kg papper som jag valde att slänga direkt. Fy vad man samlar på sig mycket.
 
 
Nu ska jag någon dag sätta mig och organisera allt lektionsmaterial som jag samlat på mig. Det är nämligen det jag vill ha in på platsen där jag hade allt annat skräp. Men det är en annan dag det.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0