Almanacka

Så nu är min personliga almanacka beställd. Blev lite senare beställd än förra året men den bör komma hemma i god tid innan det är dags för skolbänken igen. I år fick det bli en lite större i A5-format. Jag känner att jag efter jul kanske behöver mycket plats att skriva på. Man vet ju inte riktigt vad som händer då. Eftersom det formatet var nytt för året så var den rabatterad och eftersom det var dags för mig att köpa en ny så hade jag fått en rabattkod på ytterligare hela 5% =)
 
Nu väntar jag med spänning på att den kommer.
 
Nu har klockan gått över midnatt och det är måndag och vet ni vad? Jag ska INTE upp vid klockan 06,00 utan jag sover så länge jag vill. Fast nu börjar jag känna att kroppen vill sova snart, så snart är det dags för sängen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0