Valborg

Okej hade skrivit ett ganska långt inlägg inlägg om fredagen när vi var i Malmö och träffade syrran. Orkar inte skriva om det igen. Webbläsaren gav upp helt plötsligt och bara la ner. Vi var i alla fall där ett par timmar och träffade syrran. Inte så många timmar eftersom hon var på praktik och José hade jobbsaker att göra. Kändes lite tungt att åka hem sen. Jag hade velat träffas mer, men om ca 1½ månad åker jag ner dit igen och då tänkte jag stanna ett par dagar. I fredags åkte vi hemifrån vid ca 6,30 och var hemma 23,30.

På lördagen vaknade mannen lite hängig och igår söndag var han riktigt förkyld. Så det har varit ett par ganska lugna dagar.

Idag är det 6 år sedan jag och José blev tillsammans. Eftersom José är dunder förkyld blir inte firandet riktigt vad vi hade önskat. Men det tar vi igen en annan dag.



Det är den "fantastiska" jubileumsmiddagen. Färdig fryspytt, jippi. José äter mest soppa när han är sjuk så jag orkade inte göra nåt ambitiöst. Får bli en riktigt fin jubileumsmiddag om några dagar i stället.
Temperaturmätaren visar på +30 i solen. Men vi sitter bara inne och tar det väldigt lugnt. Jag föredrar att umgås med José idag även om det innebär inomhusaktiviter, det är ju trots allt vår årsdag.

Tänkte avsluta med att visa vad jag sysselsatt mig med de senaste dagarna.


En hållare till våra fjärrkontroller.



Trevlig valborg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0