Torsdag

Idag har jag haft föreläsning i två timmar. Var klar vid 10 redan. Sedan blev det att skriva ut massa. Eftersom jag inte vill ta med mig datorn imorgon. Lättare att ta med sig en bok och ett 30-tal sidor med utskrifter i stället för datorn. Särskilt eftersom jag inte bara ska sitta och plugga hela dagen.

Så nu tänkte jag göra hål i mina drygt 30 papper så jag kan sätta i dem i pärm eller nåt sånt. Önskar jag kunde  valt färdighålat papper när jag skrev ut. Men utnyttjade de gratis papper vi får skriva ut i skolan så kostade i alla fall inget.

Alltså har jag lite jobb framför mig. Ska samla ihop massa saker som ska med till syrran också. Passar på när vi har bilen =).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0