Tavlan på plats!



Såhär ser det numera ut vid vår tv =) Tänkte att ni kanske ville se?!

Hem till oss från stan kan man ta två bussar, en som stannar precis vid "vårt" hus och en som blir några minuters promenad. Idag när jag kom med bussen ifrån universitetet så stod det på de där tavlorna att det var ca 5 min kvar till bussen närmast skulle  gå. Perfekt tänkte jag så jag struntade i att ta den andra bussen. Dumt beslut eftersom när den närmaste bussen räknat ner till 0 min så ändrades allt helt plötsligt till 15 min :( utan att det kommit någon buss. Då svängde precis den andra bussen iväg, suck. Då bestämde jag mig för att springa förbi panduro och kolla tyg på till mitt datafodral. Hittade lite jag var sugen på. Nu ska jag bara fundera på exakt hur mycket tyg jag behöver (mallen är för en något mindre dator än min). Nåt positivt med att bussen inte kom.

Nu blir det familj annorlunda och slapp i soffan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0