Onsdag

Just nu rullar allt på i en väldans fart känns det som. På ett sätt skönt då det innebär att det snart är sommarlov för min del, men samtidigt hinner man inte alltid riktigt med allt man skulle önska.

Idag började vi arbetet med algebra, jipppi, eller inte. Finns väl egentligen inte så mycket spännande att säga om det.

Idag kom ju studiebidraget. Jag tänker låtsas ett tag att jag är rik. Sen blir det lite senare att betala räkningar och bli mindre rik =(

Måste komma ihåg att deklarera också. Jag har ju massa nytt att lägga iom tw. Ska göra massa extra avdrag i år. Ska bli spännande och se om jag reder ut det.

Nä nu ska jag sluta skriva om massa onödiga saker. Det sista blir att jag längtar något otroligt till fredag. Verka bli tidig uppstigning. Tur att man kan sova i bilen. Vet fortfarande inte riktigt vad jag ska fördriva dagen tills det roliga börjar =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0