Fredag den 13:e

Trots dagen har jag haft en helt okej dag. Kan inte komma på nåt mindre bra som hänt idag.

Dagen har bestått av några timmars matteräknande i skolan. Idag försökte vi lära oss nåt som inte helt fanns någon logisk förklaring till. Mycket hitills i matten har ändå gått att förstå när man kopplar det till nåt vardagligt eller helt enkelt bara låtit logiskt när man fått det ordentligt förklarat. Men det vi lärde oss idag verkade inte finnas någon logik i alls. Hoppas att det inte kommer på salstentan om några veckor.

Fick i alla fall sluta 30 min tidigare vilket inte var helt dumt. På bussen hem fick jag ett trevligt samtal av skånesyrran. Lite prat mellan himmel och jord är alltid trevligt. Jag hann knappt lägga på förrän telefonen ringde igen, denna gång ett samtal kring mitt jobb/hobby.Planera lite möte och sånt.

Sen fixade jag med lite hemligheter då det är ett födelsedagsbarn i det här hushållet på söndag. Får ju passa på när man är ensam =)

Sen handla lite fredagsmiddag. När vi handlat färdigt mötte vi morfar med sambo, de skulle också handla lite. Lite kul när man träffas så där spontant.

Igår pratade jag med mormor också så nu har jag stämt av lite med båda morföräldrarna =). Inte varje dag det blir dagarna efter varandra, så länge det inte vankas kalas eller nåt.

I lite brist på annat ska vi nu sätta oss och titta på lets dance. Trevligt fredag på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0