Tenta

Ja idag var det då dagen för den där salstentan. Satt och kämpade i fyra timmar innan det fick vara bra. Vet inte riktigt vad jag känner för tentan. Ofta känner man att det gått ganska bra eller mindre bra. Jag känner ingenting. Hur ska jag tolka det? Precis som att jag dagarna innan nu varit ganska likgiltig inför tentan. Lite småfjärilar i magen kände jag imorse men inte alls så där mycket som jag brukar. Börjar jag bli van vid salstentor eller har jag slutat bry mig?? Känner i alla fall inte riktigt igen min känslor kring tentan, både innan och efter.

Efter tentan ville jag belöna mig lite och stack ner till pysselmakaren och utnyttjade min 20% rabattcheck som gäller september ut. Blev spellbinders till min die-cut maskin (utstansmaskin). Ska försöka pyssla lite imorgon. För imorgon tar jag 100% ledigt ifrån studier. På måndag vid lunch trillar hemtentan in som ska sysselsätta mig resten av den veckan.

Unnande mig en fika tillsammans med världens underbaraste José efter tentan också. Fikade på citygross och tog en sån där bakelse med underbart goda hallon. De smakar precis som man plockat dom direkt ute i skogen. Jag ser framför mig hur vi plockade hallon för några år sedan i pappas skog där vi planterat granar men just då växte det mest hallon (av någon konstig anledning). Det jag skulle komma till var att när jag tar ett bett av bakelsen är jag där ute i skogen och äter solvarma hallon direkt från skogen. Så underbart gott. Billigt är det också.

Snart dags för sängen är rätt seg efter dagen. Har ägnat den lite åt att skruva ihop billy bokhyllor också eller ja nåt liknande var det i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0