Söndag

Har visst blivit ett litet blogg-uppehåll.Helt oplanerat.

För någon dag sen la jag upp en länk på en dator jag funderade på. Men efter lite övervägande och diskussion med sambon så kom jag fram till att jag avvaktar. Försöker köra helt slut på denna datorn. Ska bara se till att alla viktiga dokument finns säkerhetskopierade på ett usbminne eller en av hårddiskarna. Om datorn nu skulle ge upp helt och hållet en dag. Har ju faktiskt Josés stationära att låna om datorn skulle krascha fullständigt. Tanken är att kunna klara mig till mellandagsrean och kanske kunna göra ett klipp. Hur eller hur så kommer det ju nya modeller tills dess.

I fredags var jag på stan med en kompis. Super trevligt var det. Tanken var att jobba lite men det var svårjobbat. Men vi passade på att ha trevligt under tiden.

Igår blev det lite stan, lite pärlande med pärlplattor med lilla fröken C och lite sånt.  Blev lite mys med minsta tjejen C också.

Idag har dagen bestått mest av plugg och snart är det nog dags att börja förbereda middagen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0