Småsur

Igår förmiddag skrev jag ett inägg på bloggen men när jag kollade till igår så hade det sparat sig som ett utkast. Blev lite småsur eftersom jag är ganska övertygad om att jag tryckte på publicera och inte spara som utkast. Jaja det jag skrev är lite inaktuellt nu.

Kan ju skriva nåt av det jag skrev. Jag har beställt kurslitteratur för nästa delkurs, kostade BARA typ 1600kr. Nästan billigt eller inte, med tanke på att det är en 5 veckors kurs.


Just nu går det ganska bra med jobbet. Kan dock inte säga detsamma om plugget. Har hemtenta denna veckan. Ska göra en uppgift som jag sedan ska koppla till kurslitteraturen. Men jag har lite svårt att komma på vad jag ska ha för uppgift vilket gör det svårt att kolla i kurslitteraturen. Får hoppas det lossnar snart.



Kommentarer
Annie

Fan vad dyrt! Hoppas du kommer på något till din hemtenta. Kramar

2011-09-28 @ 17:15:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0